Hírek

BIG PUSH kupa - Királyszentistván

2007-11-14

24-25 November 2007 -  Kiralyszentistvan

Vavika Tibor – Ranga Peter – EVO IX

Zsiros Gabor – Kismodi Endre –  EVO VIII

Tovább

I. Nyirád Rallye

2007-10-24

Rallye I.:
Ifj. Ranga László - Benkő András - EVO IX
Rallye II.:
Vavika Tibor - Hanyecz Róbert - EVO IX
 

Tovább

ARBÖ Rallye Steiermark

2007-09-26

27-29 of September 2007 - ADMONT (A)
Stanisic - Bitterman - EVO IX
 

Tovább

40. Allianz Mecsek Rallye

2007-09-13

Rallye 1.

Ifj. Ranga László        Benkő András                   Mitsubishi Lancer EVO IX
 
Rallye 2.
Vavika Tibor               Hanyecz Róbert                Mitsubishi Lancer EVO IX
Czakó Janek                Czakó Pál                          Suzuki Swift N/1

Tovább

Real Works Kupa 2007 - Kisvaszar

2007-08-16

August 18-19, Kisvaszar:
Vavika Tibor - Ranga Péter - EVO IX 
 

Tovább

OMV Bixxol Rallye

2007-07-18

Csapatunk színeiben induló versenyzők:

 

ifj. Ranga László - Benkő András - Mitsubishi Lancer EVO IX
Szabó Bence - Géczy Tamás - Mitsubishi Lancer EVO IX
Szabó Laci - Őry Tamás - Mitsubishi Lancer EVO VIII

Tovább

Tesztnap

2007-03-17

Csapatunk az Eger Rally elõtt 2 héttel tesztnapot tart a Mecsekben, ahol 4 -a Magyar Rally Bajnokságban induló- pilótánk próbálja ki az autókat, hogy minél jobb beállítást találjunk az elsõ bajnoki futam pályáira, a lehetõ legjobb eredmény elérése érdekében!

A teszten résztvevõ pilóták:
Balatonyi Árpád
Garami Zoltán
Ifj. Ranga László
Szabó László

Tovább

X. Start Autó Mikulás Rally

2006-12-16

Elérkezett az idei év zárófutama a már jól megszokott Mikulás Rallye a Veszprém közeli pályákon, csapatunk egy autója vett részt a versenyen(a versenyen részt vett a látványos autózásáról híres olasz vb-menő Gigi Galli a Budai Team Corolla WRC-ével):

Balatonyi Árpád - Hanyecz Róbert - Mitsubishi Lancer EVO VIII

Árpi is az öreg VFTS-t cserélte le egy újabbra :)

Szombaton a pályabejárás rovására kimaradt a teszt, így a verseny előtti hétvégén megtett km-ekből kellett egy optimális beállítás találni. Vasárnap reggel 9 órakor rajtolt a verseny és Árpiék rögtön egy 9. hellyel indítottak az első kör után abszolút 7. helyen álltak! A második kör 1. gyorsaságijának egy defekt, ám még ez sem lassította le a párost sőt  -ha lehet- még egy lapáttal rá is tettek 5 gyorsasági szakasz után 4. hely és a 3. helyezett mindössze 0,9 másodpercre volt. Az utolsó gyorson egy 8. helyezés, így a szlovák subarus Riecica Árpiék elé került azonban mivel Turiékat nem értékelték, így az első Mitsubishis versenyükön a Balatonyi-Hanyecz kettős abszolűt 3. helyezést ért el!!!

Végeredmény:

1. Turán Frigyes - Benkő András             Skoda Octavia WRC                    42'04"15
2. Michael Riecica - Jan Škaloud             Subaru Impreza WRX STi            45'22"8    +03'18"65       +03'18"65
3. Balatonyi Árpád - Hanyecz Róbert        Mitsubishi Lancer Evo 8              45'26"3    +03'22"15       +00'03"50
4. Hideg János - Kocsis György               Mitsubishi Lancer Evo 8              45'38"2    +03'34"50       +00'11"90
5. Benik József - Varga István                  Ford Focus WRC                       45'44"3    +03'40"15       +00'06"10 

Jövőre Árpiék -ha minden jól megy- egész évben egy EVO9-est fognak terelni, reméljük hasonlóan sikeresen mint ezt a Mikulás Rallyen tették!

Tovább

OMV Waldviertel Rallye

2006-11-11

Szabó László - Kaluzsa Tamás - Mitsubishi Lancer EVO VIII

A Lada VFTS-t Mitsubishire váltó páros célja ezen a versenyen a célbaérés volt.

Péntek délelőtt programja: 1-2 kör megtétele a shakedown-on ismerkedés céljából. Péntek délután máris kezdetét vette a verseny 7 gyorsasági szakasszal. Laciék a napot magyarok közül másodikként abszolút 18. helyen zárták. Szombaton a nap első gyorsaságiján a turbó megadta magát, így 1,5 gyorsaságit turbónyomás nélkül kellett teljesítenie a párosnak, ezért  egy esetleges jó eredménytől búcsút vehetett a csapat.  20 perces szervizben turbó cserét hajtottunk végre. Ezután Laci ott folytatta, ahol péntek este abbahagyta. A 10 gyorsaságin egy abszolút 15. időt futott. A 11. szakaszt 13. helyen teljesitették, azonban a beiróban sűrű füst csapott fel a motorháztető alól. Megadta magát a kocsi motora :( Sajnos nem lehetett folytatni, ezért a verseny itt véget is ért.

Reméljük, hogy a rossz kezdés után zökkenőmentes sikerekben gazdag folytatás következik a 2007-es évben.

Fischer Dániel - Táborszki Attila - Ford Fiesta ST

A kocsi a verseny előtt egy nappal lett kész, így a verseny előtti teszt elmaradt. Ezért csak péntek reggel a shakedown-on tudta megtenni a kocsi első métereit. A páros előzetes célja – mindössze - az autó kipróbálása és megismerése volt a december elején megrendezésre kerülő Wales-i világbajnoki futam előtt, azonban már az első gyorsaságit követően nyilvánvalóvá vált azonban, hogy az N3-as kategóriában a párosnak a lehető legjobb helyezésre „illik” törekednie.

A végig magabiztosan versenyző páros, hibátlanul működő autóval, „karcmentesen” célba ért és ezzel megnyerte az Európa kupa N3 csoportját, és természetesen az Osztrák bajnokság N3 csoportját szintén.

Külön örömet jelent, hogy Fischer Dani szerezte meg a Junior bajnokság abszolút első helyét is.

A páros abszolútban a kitűnőnek mondható 26. helyet szerezte meg.

 

Fischer Dani: „Kimondhatatlanul boldog vagyok. Kategória győzelem, junior bajnokság abszolút első hely és mindez életem első nemzetközi versenyén. Nagyon el voltam keseredve egész évben, hogy Magyarországon nem tudtam versenyezni, hiszen nem volt rá pénzünk. Ezért is készültem százszor-ezerszer nagyobb elszántsággal erre a versenyre és a következő időszakra is. Szenzációs az új autóm. Most ért véget a Waldviertel rally, de már életem első világbajnoki futamára gondolok, ami alig egy hónap múlva Wales-ben lesz. Ez az eredmény nem jöhetett volna létre, ha nem Táborszki Attila navigátorom! Attila! Köszönöm szépen! Köszönök mindent szüleimnek, csapatomnak és támogatóimnak.”

 

Táborszki Attila: „Nagyon élveztem a versenyt, nagyon örülök a győzelemnek. Dani fiatal kora ellenére rengeteget tud az autóversenyzésről és igazán jó neki navigálni. Gyors, hideg fejű és tanulékony. Soha nem gondoltam volna, hogy van magyar csapat, aki ennyire akarja a nemzetközi győzelmet és ennyire akarja egy fiatal pilóta fejlődését. Jó munkát végeztünk, örülök, hogy tudtam segíteni. Még valami: nekem nem az első világbajnoki futamom lesz a Wales-i futam december elején, de nagyon várom!”

 

Következő futam:  a Rally Világbajnokság zárófutama a Wales Rally december 1-3.

Tovább

Hírek

Baranya Kupa - Rally2

2017-08-01

Bursa Rally - Turkey #4

2017-07-19